قبل این که راجب این که راجب ایشون چیزی بگم باید یاداور بشم هر کسی یه شمس درونی داره و با دیدن اون بیدار میشه و لب به سخن باز می کنه من هم شمس خودم پیدا کردم و سخنور شدم امیدوارم شمس هم من رو فراموش نکنه .


طبیب اصفهانی

میرزا عبدالباقی متخلص به ((طبیب)) اصفهانی از شاعران قرن دوازدهم هجری است. وی از سادات موسوی و فرزند میرزا محمد رحیم حکیم باشی شاه سلطان حسین صفوی بوده است . پدرانشان از پزشکان نامی در دوره صفویه بشمار رفته و جدش میرزا سلیمان از فارس به اصفهان رفته و نسل بعد نسل در خدمت پادشاهان صفویه بوده اند .طبیب اصفهانی مدتی پزشک نادرشاه و چندی  کلانتری اصفهان را بر عهده داشته و با آذر بیگدلی مولف تذکره (آتشکده عجم ) ملاقات نموده و سرانجام در سال 1168 هجری زندگی را بدرود گفته است مولف تذکره نتایج الافکار وفات او را به سال 1172 هجری ثبت کرده است .1

دیوان طبیب اصفهانی



1-تذکره نتایج الافکارتالیف قدرت الله گوپاموی چاپ بمبئی صفحه 442 
برگرفته از کتاب تاریخ نهضتهای فکری ایرانیان