احتمالا خبر درد ناک خودکشی کارگر شادگانی رو شنیده اید و احتمالا خبر شلاق خوردن کاگران معدن طلای آق‌دره.

واقعا ما در حال عظیمت به کجا هستیم واقعا آیا یکی از مسولین صدر کشور می تواند چهار ماه بدون حقوق سر کند یعنی بدون حتی یک ریال دریافتی از مقام رهبری گرفته تا پایین تر آن می توانند گذران عمر کنند .
در حال تنظیم بحثی راجب گشت نظافت بودم که اخبار باعث شد آن ها را نیمه تمام رها کنم اما مانده بودم که چه بگویم از حدیث نوبی بگویم که می فرماید :حقوق کارگر را قبل از خشک شدن عرقش بپرداز یا این که از علی مرتضی بگویم که می گوید هرجا فقر حاکم شد دین میرود ویا آن حدیث را از پیامبر به یاد آقایان بیاورم که می گوید هر کجا ستمی بر مردم برود دولتی مطلع باشند و مدارا کنند نقض پیمان رسول الله شده . من نمی دانم امثال علم الهدا که موسیقی را صدای جهنمیان می خواند و کنسرت ها را لغو می کند دقیقا چرا زمانی که نوبت به قنای مظلومین می رسد لال می شوند و یا خود را به کری و کوری می زنند .
آنانی که حجاب را به چاهی پر نشدنی با اموال بیتالمال کرده اند قطعا می دانند فقر عامل اصلی فحشا از سال ها قبل بوده.خب چرا به این آقایان به فکر حقوق مردم نیستند ؟ گاهی با خود می گویم کاش و کاش حضرات سر سوزنی به دین محمد و اخلاق محمد عمل می کردن 1400 سال گذشته هنوز و هنوز شعار 

می دهند ظلم می کنند و در مقابل ظلم سکوت می کنند و ادعای انتظار مهدی معود را دارند .


وسلام علیکم.