به نام خدا

ابتدا باید عرضکنم که خودکشی به معنای نابودی انسان است  و از آنجا که مدتی از هر روز شاهد این امر غلط شدیم پس زمان آن رسیده که جای نوشتن رومان های مذهبی و سیاسی و عقیدتی بگوییم علل چیست و راه حل ها چیست ؟


اگر مرگ راه حل مقابله با مشکلات می بود قطعا امروز نسل انسان به هفت میلیارد نمی رسید پس قطعا کاسه ای زیر نیم کاسه است.البته نه مانند رمان های وزارت اطلاعات که تهش به اسراییل ختم می شود . 


عموم مشکلات دو دسته هستن 

یا به اجتماع افراد بسته است یعنی به اقتصاد او و یا به روابط انسانی ایشان مانند مرگ عزیزان یا ازدواج عشق و.... 

که به با هیچ منطقی حذف خود از بازی راه حل برد بازی نیست و نبوده  چون با جا خالی کردن من و شما مشکلات خراب می شود بر سر دسته یا شخص دیگری .

مثال

چون فلانی ازدواج کرده حالا تو خودت صد بار بکش آیا اسمی که رفته داخل شناسنامه پاک میشه خب قطعا نه.

یا اینکه چک جناب عالی برگشت خورده شما جوابش مرگ شماست؟؟؟ خب قطعا خوردن خربزه لرز هم دارد که زندان است نه مرگ و...

خب قطعا با مردن فقط مشکل بر مشکلات خود و اطرافیان اضافه می کنیم جای اینکه مشکلات آنها را حل کنیم . 

به قول دوستی اگر زندگی راحت بود با گریه شروع نمی شد و به قول خودم اگر قرار بود ما جای عزاییل باشیم پراید اختراع نمی شد   

ولی بگم اینو که اگر زمانی شنیدین که محسن هم رفته سوریه بدانید که علت همان خودکشی است البته به صورت سود رسان به خانواده خود والا می خواهید خود کشی کند برید سوریه که هم یه پولی خرج تون کنند هم یه کوچه به اسم تون بشه تلویزیونم از جنازه تون یه قهرمان میلی بسازه که خانواده تون خوش بیاد و هم نظام مقدس آقایان رو خدا هم که اون دنیا جواب جفت تون با هم میده تا بفهمید که مردن تازه اول بدبختی و راهی هم برای بازگشت نیست که دیگه خودکشی کنی پس بمان بسوز و بساز مثل یه مرد نه مثل یا نامرد .



یه نوع خودکشی ازقلم انداختم اونم خودکشی فکریه که به خاطر ایده الوگ ها صورت میگیره که بزرگ ترین خریت که من خودم آتش بزنم که فلانی آزاد بشه یا فلانی زندانی شه یا علیه یه سازمان علام جنگ بشه و....


پس بیاید زندگی را آسان بگیریم و خود را بسازیم جای کشتن 

تن آدمی شریف است به جان آدمیت . جان که نباشد آدمی جسم پستی بیش نیست .


نیمه شعبان مبارک به امید فردای بی خودکشی .