تو این چند روز چیز های زیادی شنیدم از روشنفکران دینی و غیر دینی اما کلام من ثابت است گویند یا نگویند مهدی هست و کنار ما هست.
اما ناظر بر عمال ما نیست مهدی هست اما مسلمان ها جمیعا 313 نفر نیستند مهدی کنار ماست اما ریا کاری ما مانع دیدنش می شود.
مهدی هست نه برای شیعه به قول مرحوم مطهری قالتاق
 مهدی هست نه برای سنی سلفی و منکرش
 مهدی هست نه برای مسیحی عمرانی
مهدی هست نه برای یهودی کلیمی 
مهدی هست نه برای زردتشتی ها 
مهدی هست نه برای بودایسم و... 
بلکه مهدی برای بشارت بشر هست و برای همه .
مهدی در تمام ادیان ابراهیمی و غیر ابراهیمی وجود دارد حتی در روانشناسی هم همه به دنبال یک روز خیلی خوب برای همه هستند بگزیرم که بعضی ها روز های بد تر از بد امروز را همان روز می خوانند.
مهدی در حکومت مقدس آقایون مورد احترام است البته نه مهدی مخالف آقایون بعید هم نیست که مانند بها ال.... برای خود مهدی بسازند و قالب ملت از همه جا بی خبر بکنند که متاسفانه این بدل بازی ها را در جمکران انجام داده اند با نامه های پولی و حق پخش مستقیم جمکران و.... 


یادم هست که سال ها پیش جوانی بی اطلاع تر از خودم (جناب مثلا استا د آقای رافعی پور) گفته بود عربستان سعودی دور کعبه نیرو مستقر نموده که اگر مهدی آمد آن را به شهادت برسانند کاری با این ستدلال مندآبادی ندارم کاری هم به جنایات حکومت سعودی ندارم چون حکومت مقدس آقایان هم فرقی با آن ها در ظاهر گرایی و ... ندارد ولی یک درصد احتمال بدهید که مهدی (عج) بپرسد  بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَتْ؟ که فعالین سیاسی دانشجویی به کدام گناه کشته شده اند ؟ بپرسد که چرا فلان دانشجو در زندان سرطان گرفته؟ چرا نرگس محمدی در ایام زندان چرا دوباره به زندان محکوم شده ؟قطعا جواب آقایان همان سکوتی است که اعراب جاهلی و ظالمان دیگر خواهد بود  و آن زمان اساتید دیگری پیدا می شوند که حکم مقابله با مهدی خارجی را خواهند داد کما این که روایات قابل تکرار است .

قصد نداشتم راجب این مسئله چیزی بنویسم اما اینقدر دروغ وارد مسئله مهدویت کرده اند و آن را نسبت به هر کسی که خواسته اند چرخانده اند که نوشته من شاید بخش کوچکی از خوزعبلات جریان بیست بیست و کیهانیان را جواب دهد گاهی با خودم می گیم که این اساتیدی مانند مصباح که اینقدر در ظاهر گرایی یل هستند چگونه است که در مقابل حکومت غیر اسلامی و مقدس آقایان سنا گو و موافق است مگر چشمانش بینا نیست ؟

با این سخن داستان را تمام کنم

کاش من هم از تکویر کنندگان مهدی فرزند حسن العسگری فرزند علی النقی فرزند محمد التقی فرزند موسی الرضا فرزند موسی الکاظم فرزند موسی الجعفر فرزند محمد باقر فرزند علی ابن حسین فرزند علی ابن حسین  فرزند علی ابن ابی طاللب از کنیه ابوالحسن نباشم.


وسلام علیکم